21 February 2016

:. Klikklik Jemputan Cousin.:

20 Feb 2016 smlm tuh xde ape nk buat so aku rajinkn diri pi jmputan umah sedare..saje tunjuk muke..hehehe..selame ni susah bebeno nk muncul kt umah sedare..bukan ape segan..sbb aku ni x pndai bergaul ngn masyarakat.. eceehhhhh.. poyola ko TatOd!! X jauh pun kt Taman Sri Lalang Kluang tu je.. tu yg rajinkan jgk diri pegi...g pun ade geng.. angah n iman ikut..so semangat la.. hahaha...x sempat pun nk snap gmabar perantin.. sbb kt situ aku dok dr mule..smpai la nk balek..x berganjak2.. sampai nk terkencing pun aku tahankn je.. punyela segan n MALAS yg sebenarnye..tu lh kelemahan aku... x suke p tmpt yg ramai org n byk mate yg memandang..aku jd serba x kena..sanggup tu tahan kencing dr jam 11 pagi smpai 3 petang...adeyh... sabo jekla... Nnt time majlis kwen aku cmne la ekk ramai org kt umah..msti aku bingung...dah xnk pikir... skrg ni pikir mjlis NIKAH aku jek... 26 Feb 2016...ni pic smpat snap kt jmputan


 tukar imej dari BAWAL ke SHAWL
special HS ( Haslina Saril )

;)


 with Iman Nurhusna buah ahti penagrang jantung
ngn myAngah


lebiu very much gemokksss


peace yawwwww!!


babaiii auntie..uncle...kakak adik abg
pakcik makcik... ade mase uteh kite update lg ya...
pssstt: doakan uteh kite selamat dinikahkan 26/02/2016 ni yer...
syg auntie sume... muaaaaaaccccchhhhhh!!!


#menghitunghari

No comments:

Post a Comment