29 February 2016

:. Akhirnya.. CIK kepada PUAN .:

Tadaaaaaaa..... Ya Allah macam x percaye je... akhirnye.. aku bergelar ISTERI!! huhuhuhu aneh n pelik.. tapi tulh hakikatnye. Alhamdulillah... Syukur kepada Allah menemukan aku kepad jodohku.. Siapa pun dia Aku serahkan segalanya padaMu ya Allah.. tanggal 26 Februari 2016, Jumaat yg penuh barakah jam lebih kurang 3.45 petang.. sah lah aku bergelar isteri kepada lelaki bernama Muhamad Saril Bin Md Noh dengan 2 kali lafaz.. hehehehe...sampai 2 kali.. gugup leteww...tp x ngaku.. hahahaha... kate si didie kawan baikku.. "aku npk si aril tu tok kadi belom abes lafaz akad die dh berpuntal2 lidah nk mnjawab... tu yg terkedu.. terbelit lidah..." hahahhahaa... lawakla encik suami... mase nk start kali kedua tu dlm hti dah ckp " ni klu smpai 3 kali lebih mmg siap ku ketil jap lg" nasiblah...kali kedua dgn lancarnye die lafazkan...perasaan?? bercampur baur...sbb x percaya...sekejap sgt proses tu... Tok Kadi tu mmg express btol... sepantas kilat...xde tertunggu n memanjang2...sampaikan mase acare batal air smbahyang tu...elok je encik suami abes sarung gelang kt tgn aku... cepat jek Tok Kadi bangun dan berselawat... OMG.. tok.... sy x sempat lg nk sarung cincin kt suami... hukhukhukhuk...sabo jeklah...apepun segala yg di rancang telah lancar... terase lepas satu bebanan berat di atas bahuku..dan ofcoz la sedih giler mse tu.. teresak2 dr awl duduk lg.. smpai time bersalaman... mase lafaz taklik lagila... dah la suare aku garau ala LELAKI macho... smbil tersedu2... x sabo rase Tok Kadi tu nk tggu aku abeskn.. hihihihi...syahdu sgt perasaannye... selalu aku tgok kwn2 nikah pun bleh terkesan n bergenang airmate... inikan pulak diri aku sendiri kan.. mmg tu lah makan die..mase salam ciksimah (ibunda) jgn ckplah..die meraung aku pun lagilah... same naik... hahahhaa..mmg kami due beranak gembeng... hati tisu npk keras... dalam kami jek yg tahu..terasenye lepas ni nk berpisah dengan mak walaupun masih belom smpai mase berpisah tu... sebak yg x dpt nk ungkapkan..macamane lah mak lps ni... msti die muram... sedih je...  Ya Allah... semoga Kau beri kebahagiaan, keceriaan dan kesihatan buat kedua orang tuaku.. Aamiin...
Dalam kecil2 tu x sangke dpt kumpul kengkawan lame.. serius terharu sgt... tq korang.. sggup balik jejauh..ade yg smpai blek sndiri.. appriciated sgt... Nana..Didie.. fatin.. Hidayah.. Amy.. Adeq.. Fizah.. n x lupe jugak jurumekap aku... kwn lame mase kt U.. Hamidah Hamdan (mid) tq sgt.. n service die tiptop sgt... awl sgt smpai..kemudian tggu smpai habes mjlis.. n solek pun cantik sgt...aku berkenan.. berbaloi dgn bayaran... Alhamdulillah
Tak lupa jgk pling terhutang budi kat kawan2 opismate yg hari2 mngadap segala persiapan nikah aku yg serba D.I.Y sis noie.. nurul... kziha..renu..aisyah.. dan jgk juli.. syg korang... malu kiter..x terbalas rase budi n susah payah korang..
Cehhh emo plak tetibe... ni aku attach kn sikit gmbar sekitar majlis nikah tu..n buat 1st time nk tempek muke @ wajah encik Suami kiter... awwwwww... hahhaha gediksss ko...


Fefeeling princess kuar mendapatkan prince...hahhahaa poyo ko tatod!!


Nampak x muke nebesnye tuh..






Berape punye byk sain la...xtau jd ape dah sainnye




Nilah time die terbelit lidah tu..hahahaha..tergelak aku



Time ni dah serius...barulah lancar... hehehehe


Alhamdulillah 


Nak close up ler kononnye perantin nanges... nasib x clear...hahahhaa


Syahdunye time ni...








 i love U ciksimah (Ibunda)



i love u cikhosni (myayah)




with ciksimah n cikhosni
(kemaen liat nk suh bergambar)
sekali dh mlm tunjuk..smpat lg ngutuk encik suami..
"eh...ayah lagi cerah dr laki ko kak"
hahahhahaha... x bleh blah...


myangah..tulang belakang..sentiasa ade n support me..
tq angah...n jabo.. Iman tlg carik pasal jek... hahahhaa




myfriend mysister..bff
tq sgt.. tanpe korang ntahlah cmne nk siapkan sume persiapan..
love uollss


geng sebaye... tq sgt... sudi memeriahkan mjlis kecik molek kwn korang ni...
siap sponsor Kek pulut kuning lg...
segan kiter


ececeececehhhh... xmalu eh pelok2??
hahahahaha...dah dpt lesen okeh..



alalalalalaaaa.. manje la kengkonon...
sile muntah ijo!!
hahahaha








Okeh...cukuplah dulu utk hri ni walaupun sbnrnye byk jek lg gambar... tp x telarat plak nk hupload...
next post aku akan share pasal segala male D.I.Y mjlis nikah aku yg simple tu nnt k..
stay tune....
Jumpe lagi...
Assalamualaikum...


Selamat malam...

#selamatpengantinbarudirisendiri

No comments:

Post a Comment