05 June 2013

:. Situasi Bile kawan makan kawan .:

Selamat petang uolss..haiii..ujan pulak tetibe.lebat pulak tuh...Alhamdulillahh..hujan tu Rahmat kan...errrmm. act hujan lebat ni mcm dpt mmbace isihati daku yg amat kecewa.. kecewa dgn permainan dunia..dengan permainan insan bergelar kawan?? sahabat or teman??ekh ape daku merepek ni..sbnarnye dr awl dulu da tau mmg cmni akn terjadi...tp daku cube positifkan fikiran.. THINK positif always..beri yg terbaek selagi terdaye..ujung2 daku juga yg dikate.. haiiihhh la dunia..tp bnda da jd..niat yg baek disangka tidak baek..sifat tidak sng duduk melihat org laen gmbira juga menebal mgkin..maka trjadi la situasi ini..pada pndangan daku ini adalah sifat org yg tidak pernah brsyukur..malah berani mengapi2kan serta yg laen...x mengapela...tengokkan saje..sbnrnye daku x bape nk ambil kisah..sbbnye org sekeliling sbnrnye da tau da ape sbnrnye, siape sbnrnye..sume da terjawab dalam keaadaan yg mudah..hihihihi..Tuhan maha adil..DIA bayar cash..xde 'Hutang2' tau..jgn ingt dgn berbuat begitu boleh terlepas..mungkin kamu senyum, org sekeliling juga senyum..tp sedarkah???pekung di dada perlahan2 mengeluarkan baunya..MasyaAllah..Janji Tuhan itu pasti.. renung-renungkan..selamat beramal.

' Ya Allah Ya Tuhanku, ampunkan dosa2ku.Ya Allah, aku bermohon padamu, lindungilah aku,jauhkanlah aku dari menyakiti hambaMu yang lain. Bimbinglah aku andai aku tesasar jauh dari jalan yg diredhaiMU. ' ~Aamiin~

standing with Love

No comments:

Post a Comment