12 January 2011

:. Tolong Ingatkan AKU.. .:

Jalan disusun
Kata-kata penamat
Jangan disebut
Baris ayat keramat
Biar lenyap
diserap sunyi
Biar senyap
Yang tak menyepi
Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Mari patahkan
Papan markah lama
Mari padamkan
Buku tiga lima
Biar luka
sembuh sendiri
Biar luka
dimakan hari
Kau dampingi aku
setiap detik jantungku berdetak
setiap nota jiwaku berlagu-lagu
Bila marah merasuk minda
Menyelubungi jiwa, aku lupa
Tolong ingatkan aku
Kisah Kau tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Kuteringatkanmu
Setiap jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu..lagu
Tolong ingatkan aku
Kisah kita
Tolong ingatkan aku...
Kisahku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Tolong ingatkan aku
Kisah Kita...
p/s : tahniah Ana Raffali @ Ana Nurhidayah Bt Mohd Raffali

No comments:

Post a Comment