29 January 2010

:. mengHAFAL ini .:

" Ya Allah, saya memohonkan
pilihan menurut pengetahuanMu
dan memohonkan penetapan
dengan kekuasaanMu
juga saya memohonkan
kurniaMu yg besar
sbb sesungguhnya
Engkaulah yg maha mengetahui
dan saya tidak mengetahui apa-apa
Engkau maha mengetahui
segala yg ghaib
Ya Allah jikalau di dlm ilmuMu
bahawa urusan saya ini
baik untukku dlm agamaku
kehidupanku serta akibat urusanku
maka takdirkanlah untukku
dan mudahkanlah serta berikanlah
berkah kepadaku didalamnya
Sebaliknya jikalau di dlm ilmuMu
bahawa urusan ini buruk untukku
dalam agamaku, kehidupan
serta akibat urusanku
maka jauhkanlah hal itu
daripadaku dan jauhkanlah aku drpdnya
serta takdirkanlah untukku yg baik2 saja
di mana saja adanya
kemudian
puaskanlah hatiku dgn takdirMu itu "
p/s : utk mggu ini, sdg mng"HAFAL doa ini, seterusnya akn diupdate kelak..insyaAllah


No comments:

Post a Comment